2011-03-06 @ 16:10:02

Sunday, pretty sunday.

weheartit.

Jag har haft en riktig söndag och bara gjort sånt som man ska göra under sista dagen på veckan. Åt en hälsosam frukost, la mig i soffan och läste bok, surfade runt på olika inredningsbloggar och drömde mig bort, gick på rask promenad och efteråt återgick jag till min bok igen. Under promenaden kom jag att tänka på alla fina vårliga händelser - typ loppisar, första officiella "gå utan jacka-dagen", allt tjoande om att de första snödropparna dykt upp och första glassen på närmaste parkbänk - och fy vad jag längtar.
Just nu sitter jag i en väldoftande ansiktsmask och i badrock och väntar på en varm och lång dusch.

Kan säga att jag är mer än redo för ännu en vecka med jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0