2011-01-25 @ 20:38:39

Praktikanten har varit i farten.

Kom och hälsa på mig på Åhléns för sjutton gubbar. Jag brukar hänga på barnavdelningen för där händer det grejer. Jag är för övrigt den som bankar och slår på saker, haha. Hyllorna vill inte samarbeta med mig. ):

Jag har dessutom redan hunnit leva mig upp till titeln praktikant två gånger. Igår välte jag lådor över ett biträde och idag tappade jag kontakten med min egna hjärna en stund och behövde få förklarat för mig tre gånger hur kalsongerna ska hänga. Alltså bredvid boxer-shortsen. "Öööhh.." tänkte jag och inspekterade en stund till. "Vänta nu.. Bredvid, alltså?"

Men det går bra, det går bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0