2011-08-22 @ 21:02:27

I'm going crazy.

Mina lediga dagar brukar vara så planerade, att jag kvällen innan skrivit upp (nej, det har jag inte, men i princip) vad jag ska göra och när. Idag, till exempel, lät jag mig själv njuta av en god frukost bestående av tomater med lätt-kvarg och en cappuccino samtidigt som jag tittade på mitt favoritprogram (platsikoperationer ofc). Därefter är det fullbokat. Hela dagen. Jag älskar det, för när man har ett så dött jobb som jag har (där största ansträngningen är att klämma fram ett leende till kunden, i stort sätt, vilket är lätt för mig) så uppskattar man dagar där man knappt hinner med att sätta sig ner innan man ska opp igen.

Min käre O däremot... Tja, läs ovanstående, men sätt in ordet 'inte' i varje mening. Typ ;)

Kommentarer
Postat av: Maria - tvillingmamma

Haha, kläm in ett besök hos mig en dag, tycker jag! :)

2011-08-22 @ 23:54:04
URL: http://vilsebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0