2010-10-23 @ 17:14:22

Kladdkaka byggde denna kropp

Nu har jag latat färdigt mig. Igår låg jag helt seriöst i sängen hela dagen (23 timmar. Jag skojar inte.), ibland tittandes på 2 and a half men, ibland ätandes och ibland suckandes medan jag rullade över från sida till sida av uttråkning. På kvällen satte jag pricken över i:et. Jag tänkte toppa min obefintliga kaloriförbrukning (okej, jag gick fram och tillbaka till ICA för att köpa godis - max 200 meter typ) med godisfrosseri. Där fanns negerbollar, popcorn, läsk och lösgodis. Även amerikanskt godis fanns med i bilden. Och HEJ VAD DET FROSSADES, tänker ni då. Och ja, det gjordes det.

Idag är jag bakis. Morgonen efter sådana kalorifyllda kvällar blir jag helt seriöst lite yr, törstig och illamående.

Men hallå. Min ålder är perfekt för sånt här. Förbränningen kommer att dala med åldern, så varför inte ta vara på ungdomens härliga möjligheter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0