2010-10-04 @ 19:00:48

Halsklumpen






Jag hade äntligen fått ordning på min iPhone, tack vare Appel Store, och lyckats dra in Oliver på H&M för att jag skulle byta en tröja. Där inne virvlade jag runt alla klädstänger som fanns, ungefär, i jakt på en tjockare och bättre tröja. Hittade tillslut en och torterade Oliver ännu mer genom att rådfråga om vilken färg jag skulle välja (i brist på kvinnlig kompanjon). Sedan gick jag fram till kassan, bytte tröja och gick halvnöjt mot rulltrappan. Oliver skiner äntligen upp lite. ..tills jag tvärstannar och tittar på en klump. "Oliver...? Vad. I helvete. Är det här? frågar jag och försöker reda ut en enda röra som någon stickat ihop. Den såg ju.. fin.. ut, men jag kunde för allt i världen inte se vad den föreställde. Oliver visade mig visserligen att "här måste ju huvudet vara, för här är lappen", men.. Okej, så jag tog väl på mig den (och kastade snabba blickar runt om mig för att se om någon tittade), hängde den lite käckt över huvudet och.. "Åååh, det är en sån häääär! En halsklump!!" utbrister jag och springer fram till spegeln. Sedan bytte jag förstås den nya tröjan mot detta underverk. 


Kommentarer
Postat av: Carro

ÅH vilken gosig! :D

2010-10-04 @ 19:58:13
URL: http://extremtoviktigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0