2010-11-16 @ 18:10:05

Min karriär i korthet (det finns ingen längre version)


Jag kom precis hem från en arbetsintervju! Eller ja.. har hunnit käka lite cashewnötter, bläddrat i en tidning och pratat med katten däremellan. För mig är det ett lite speciellt jobb, eftersom jag aldrig brukar sätta min fot på det stället annars. Jag kommer säkert försöka övertala gästerna att man inte ska äta sån här mat och att de borde ladda ner och titta på "Supersize Me". Men det är ett jobb och det funkar för mig! =)

Helt logiskt är min chans att få jobbet rätt liten, anser jag. Men det kan ju ioförsig vara för att min karriär började så fruktansvärt.. stabilt.. på ett företag som en månad efter min "anställning" plötsligt la ner kontoren för att den löneansvarige tagit alla pengar och stuckit. Var är han nu? liksom. Var är mina pengar? Och de som jobbade där alla dessa månader - var är deras pengar? Kan också tillägga att de som startade företaget har rötter i ett visst busigt MC-gäng som börjar på B och som engagerar sig i organiserad brottslighet. Tjo! :D

Så.. No more telefonförsäljarjobb for me.


Kommentarer
Postat av: Maria - gravid med tvillingar

Man kan ju hålla tummarna att du får jobbet, även om det inte är "Du" :) Det är nog lite roligare och vettigare än telefonsäljarjobbet :)

2010-11-16 @ 22:16:35
URL: http://vilsebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0