2010-05-17 @ 20:08:38

Hej

Fanvakallt, fanvakallt, fanvakallt.
Snart juni, så det är bäst att solen börjar värma snart. Eller så. Tänker inte springa ut i studentklänning med snöflingor i håret.

Fick inte köpt nån tjockiströja idag, utan det blir kyla för mig ett tag till.
Får inte klippa håret heller, sa frisören. Hon spände ögonen i mig, genom spegeln, och sa "Nejnejnej! Det ska du heeelst INTE göra". För balfrisyren, vill säga. Måste leva med håret ett par veckor till, med andra ord ha det i knut/tofs.

Kopiöst stora händelser i mitt liv just nu. Det kretsar mest runt min överlevnad. Sova, äta, plugga. Sova, äta, plugga.. Därav den värdelösa uppdateringen.


Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0