2010-03-26 @ 16:14:26

Harens liv

Konversationen var visserligen på polska, men jag tror faktiskt att det är bättre om jag skriver på svenska också.

Jag kör, mamma sitter bredvid och vi pratar på om allt och inget. Plötsligt far jag förbi en hare som står med nosen precis intill körbanan och leker med livet.
"Jesus! Så nära!", utbrister jag chockat.
"Nej, men det var ju en hare?" rättar mamma.


Prowadzę, a mama siedzi obok i rozmawiamy o wszystkim i o niczym. Raptem mijam zająca ktory siedzi tuż obok drogi, i bawi się życiem.
"Jezuz, jak blisko!", krzyknęłam.
"Nie, przecież to był zając?" poprawiła mnie mama.


=)

Haren klarade sig.



Kommentarer
Postat av: Sofia P

Haha, underbart. :)

2010-03-27 @ 19:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0