2010-06-11 @ 11:57:15

Student



För vi har tagit studenten,
för vi har tagit studenten,
och nu när det är slut,
fy fan vad jag ser ut...

Lik pappa men söt ändå, står det på tischan.



Vaknade upp med håret på ända och ont i halsen. Kisade mot mig själv i spegeln imorse och efter ett par sekunder, när jag äntligen upptäckte hur jag faktiskt såg ut, ryckte jag till. Typ så det ska vara. Återupplevde mina år som fjortis under en timme igår, så därför kan jag liksom lägga det bakom mig nu och bli en vuxen arbetslös istället. För att skrika och vinka mot osyldiga människor som uppgivet skakar på huvudet känns inte särskilt vuxet. Men det ska det ju inte vara heller.


Kommentarer
Postat av: Sofia P

Snygging där!! GRATTIS! :D :D :)

2010-06-11 @ 20:16:28
Postat av: Marika

Tack! =)

2010-06-15 @ 21:25:38
URL: http://agnesjanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0