2009-11-14 @ 18:09:19

My favorite color is.. red.

Undrar så hur livet ser ut om ett år, men hade jag fått chansen att bara glimta lite i framtiden hade jag faktiskt inte tagit den. Det blir ju som det blir, eller? Ok, det hade varit spännande, men ibland borde man nog inte veta saker förrän de sker.

Snart ska jag gå och ta på mig mina bruna sköna mjukisbyxor, packa grejer i min bruna väska, ta på mig min bruna jacka, knyta de.. bruna skosnörena på skorna och sedan ta på mig mina.. bruna vantar (jag vet, jag måste jobba lite på det där..), för jag ska nämligen iväg och träffa tjejerna. (Har hänt att jag ibland råkat, ja råkat, ta på mig en brun tröja också, men tack och lov kommit på mig själv med det och tagit av den igen.)
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0