2009-11-13 @ 11:40:51

5 kg information

Göteborg, alltså. Ingen stad för mig eftersom deras planering utav vägar verkar ha utförts av en lekisklass. Däremot var kunskapsmässan ganska intressant, och då vi äntligen drog oss mot utgången var jag typ.. 5 kg information rikare. Jag har träningsvärk i min vänstra biceps (ja, jag har faktiskt en sån) efter att ha släpat runt på alla påsar.
Jag fick syn på en tygpåse med en högskolas trista logga och tänkte att jag bara måste ha en sån (mina plastkassar riskerade att spricka), så jag går fram till tjejen som står och väntar på att få värva nya klasskamrater och hon tittar glatt på mig och börjar med att säga "Hej! Vill du veta lite om min skola kanske?", varpå jag svarar "Asså, näe.. jag skulle bara vilja ha en sån där kasse.. och en penna också.". Tack vare den kassen har jag alltså kunnat släpa med mig all skit hem.
Ska bara sortera papprena och katalogerna i två högar med; Intressendeväckande samt Oanvändbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0