2009-05-19 @ 13:33:25

Ungfestivalen!

Jag fick G på nationella i matte. Haha. Jag hade aldrig förväntat mig att få så högt. ;)
Det har varit en halvstressig dag med massa "jajust det.. det skulle jag göra också ja". Men nu är den dagen slut, och jag ska hem och... plugga. Hade velat packa en resväska lite snabbt (alltså slänga i hela garderoben och upptäcka att varken en, två eller tre väskor räcker), ta bilen och alltså utnyttja mitt ännu obefintliga körkort, haft massa pengar och sladdat hela vägen ner till Polen. Åja.

Förresten, glöm nu inte Ungfestivalen på torget i Svenljunga lördagen den 30:e maj. Har du dessutom tråkigt på kvällen den 29:e, så köper du en biljett och kollar på två filmer i teaterbiografen. Det blir det roligaste på länge kan jag lova. Och på fredagen tar du med lite fikapengar och tar en koppa kaffe hos mig på cafét. :D
Ses!

Kommentarer
Postat av: Janina

Grattis får man väl säga då.. =)

2009-05-19 @ 16:20:05
URL: http://petitsuedois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0