2009-05-07 @ 19:12:29

En torsdag, helt enkelt

Åkte till skolan med Oliver efter typ en och en halv timmes sovmorgon. Skönt. Oroade mig sen igenom dagen genom att regelbundet skrämma slag på mig själv att jag faktiskt sänkt mig i flera ämnen. Men vad gör det om hundra år? tänker jag då. Jo, rätt mycket, säger alla andra. För du kanske inte kommer in på den skola du vill komma in på. Än så länge har det varit rätt mycket tankar på framtiden.. Jobb, lägenhet, plugg, körkort. Uh. Känner mig rätt.. efter när jag ser alla i min ålder som går ut, fixar grejer till studenten och söker jobb. Fan. Och jag har ett år till i skolan. Toppen.

Tog ett skönt avbrott genom att kolla på Romeo and Juliet på svenskan idag.


Kommentarer
Postat av: carro

Tack! :)

2009-05-07 @ 19:26:28
URL: http://carrohelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0