2009-06-04 @ 18:26:19

Jag vill ha...

en riktigt varm sommar så att man bara vill slänga sig på gräset och låta tiden rinna iväg.
ett välbetalt jobb så att jag plötsligt kan utbrista den magnifika idén att "Jag bjuder!!"
ett välbetalt jobb så att jag kan klicka hem nya klädbeställningar var och varannan timme.
ett välbetalt jobb så att jag nästan kan vara ekonomiskt oberoende.
eller skitsamma. En mystisk släkting i USA som dör och jag ärver hela hans förmögenhet.
en resa till Grekland i två veckor med Olls.
ett par snygga högklackade skor.
råd.
en "fan vad snygg"-bil.
en mattehjärna.
en läkarutbildning. Varför inte?
en snygg bikini som gör att man vill gå runt i bikini hela dagarna.
en riktigt stark vilja.
ett eget supergym i källaren där man kan vara så ful man vill, och ingen bryr sig för det finns ingen annan där.
en kropp to die for.
vid närmare eftertanke ett Victoria's Secret-jobb. Slå det om du kan.
Oliver här hos mig just nu med en fet TV och några bra filmer.


Så. Det kändes bättre! (: Nu ska jag sätta mig och plugga klart skiten så att jag kan göra annat igen.

Kommentarer
Postat av: thaikalle

gillar din blogg

2009-06-04 @ 22:48:20
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Postat av: Oliver

Hoppas Olls är mig! annars jäklar ;)

2009-06-06 @ 02:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0