2009-06-22 @ 17:57:39

Dagen

Ett par rundor i affärerna och.. sedär vad mycket man kan hitta ;)
Bor hos kära syster dessa tre veckor. Igår kunde jag inte somna förrän efter två timmar ungefär. Vem har fest på en söndag, liksom? Men jag antar att jag till slut sov, eftersom jag väcktes vid åtta av buller utanför fönstret - på sjunde våningen. Renovering av fasaden, ja just det.. Hupp. Men det kanske blir lättare att sova idag.
Efter mina körlektioner - som förresten gick superbra! - tänkte jag överraska Oliver, så jag dök upp i Tranemo i eftermiddags och fick en glad pojkvän som tack.

Nu ska jag ta och lata mig lite innan jag sätter mig på bussen igen. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0