2009-08-11 @ 08:45:19

Jag...

...lever! Det gör jag. Fast har gått och blivit sjuk, så det man hör av mig, eftersom jag knappt kan prata, är mina nysningar här och där. Under denna tid jag inte skrivit har jag: inte blivit mycket mer solbränd, inte blivit rikare, inte utforskat världen, inte druckit en enda kopp kaffe... jag har dock räddat en kattunge. Tillbringade en kväll med Maria sittandes i en buske klockan halv tio på kvällen. Och ni som säger att det inte alls finns mycket mygg i år.. Vad fan baserar ni det på?
   Jo, just det. Kattungen? Liten, svartvit och av ännu oidentifierat kön. Där har ni den. Och den livnär sig numera på Maria och Robin.

Nu ska ja muta mig till en riktigt god frukost.

Kommentarer
Postat av: Anette

Men.. vad hände med kissungens mamma då?

2009-08-14 @ 20:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0