2009-04-15 @ 13:34:49

Bäst på planering

Jag har känt efter och konstaterar att jag faktiskt mår bra. Är det någon som kommit på det innan mig, eller är jag den första att konstatera att lite motion faktiskt får en att må bra? ;)
Fredag är snart, och sen blire lördag. Hoho.
Satt och väntade på bussen i kafeterian med Maria och Camilla och vi diskuterade vilket tema man kan ha på fest. Kanske ska vi tvinga folk att klä sig efter 80-talet i sommar? HEH. Stringbodys och tights med benvärmare, och allting i nån tjusig pastellfärg. Definitivt. Någon?


Kommentarer
Postat av: Oliver

eyy.. vafor har du uppsatt nar jag INTE ar i skolan.. jakla mupp...

2009-04-15 @ 15:38:19
URL: http://oliver.dufix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0