2008-12-01 @ 16:33:35

Det man inte vet, har man ingen aning om.

Jepp. Nu har jag fått lida för alla kvällar som jag suttit med böckerna uppe, fast gjort annat. Det är så sjukt, och jag förstår inte varför jag inte klarade provet. Fick en utskällning på lektionen inför hela klassen. Uff, då kändes det mycket bättre. Jag kanske inte fattar det han undervisar i, men jag kan med eget huvud räkna ut att jag sabbade provet. Och mina betyg. Kan inte avbryta kursen eftersom den är obligatorisk.
Uhu. För mycket negativa tankar på senaste tiden, och det är konstigt med tanke på att jag umgåtts med världens underbaraste person nästan hela den senaste månaden.
Hm.

'När man säger så mycket som jag gör, så stämmer det inte alltid.'
:*

Kommentarer
Postat av: Josefin

ha en trevlig kväll :)

2008-12-01 @ 16:41:50
URL: http://jjoseffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0