2011-01-13 @ 18:27:46

Oh oh oh, sweet thursday.


I förmiddags drog jag och carro in till stan för att frossa i sushi och inte göra något mer. Fast det gjorde vi ju.. Det blev lite "Här kommer hon med shoppingkassarna". Alltså Carro, förstås. ;) Denna blygsamma summa sushibitar på bilden är givetvis bara en bråkdel av vad vi åt.

Utanför butiken, vi har precis satt oss i bilen när jag ser ett par uppblåsta axelsvingande killar (från gamla joguslavien typ) med bakåtslickat hår och jag sätter armbågen i Carro och skämtsamt säger "Skräm dem Carro!" varpå hon tar luft i sina lungor och snabbt utbrister "Abow!!".


Kommentarer
Postat av: Carro

Hm. Jag framstår ju som aningen konstig i din blogg. Stämmer ju inte alls.

2011-01-13 @ 18:32:53
URL: http://untzbabe.blogg.se/
Postat av: Marika

Nesh, det gör det ju inte. Eh. ;)

2011-01-13 @ 18:38:41
URL: http://agnesjanina.blogg.se/
Postat av: Sofia P

Hahahahaha!! Klockrent! Vad hände?

Carro - inte alls. Jag skulle snarare säga sjukt rolig.

2011-01-14 @ 11:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0