2011-01-18 @ 19:54:30

Det var tydligen fint väder idag, har jag hört.


Åh, verdammt. Hela dagen har jag gått runt i byxor med extra lös resår, legat kutryggad i soffan med en bok i nävarna och knappt hunnit titta ut genom fönstret ens. Jag skäms lite. Fast å andra sidan är det en bra bok.. jag som nästan aldrig läser böcker, fastän bokhyllan på rummet viker sig av tyngden från dem. Men ändå, när jag läser dem så går det fort som fan och jag hinner inte reagera förrän jag är framme vid sista sidan. :( Dumma bok.

Nu ska jag i protest låta boken ligga och istället titta på ännu ett avsnitt med superhunken Spartacus. Förresten.. spana in mina paint-skills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0