2011-02-24 @ 19:46:23

Är det inte fantastiskt när man ser saker?


När jag klev ut ur dörren på jobbet med mina raska kliv hajade jag plötsligt till och började titta mig runt som en idiot. Vad nu?! Det är ju ljust ute? Jag var tvungen att slänga ett öga på klockan för att se om jag inte råkat sluta en timme för tidigt, men nej. Hon var strax innan sex och.. jag såg! Jag såg allt man inte ser när det är tråkigt vintermörker! Typ.. buskar och sten och kala träd och.. ja, typ sånt.

Men fortfarande :D

Kommentarer
Postat av: Jännöö

Ljuset är som en välsignelse. Ungefär som den härliga känslan när man går ute och faktiskt känner asfalt under fötterna, istället för is eller snö

2011-02-27 @ 19:26:36
URL: http://kbarak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0