2011-08-16 @ 21:12:53

Food intake


Frukost: Kesokesella med äpple och kanel, en kopp grönt te
Lunch: Laxlåda med purjolök, paprika, äpple och lite ris
Mellanmål: En nektarin, lite vattenmelon
Kvällsmat: En skiva bröd med tonfisk (blandat med creme fraiche), några
körsbärsomater, en kopp grönt te

Tipsade om världens godaste frukost för ett tag sedan - keso, kesella och blåbär. Göra samma sak, men byt ut bären mot ett äpple och massa kanel. Hur gott som helst! Kanelen sätter dessutom igång förbränningen ordentligt.
Skulle egentligen blivit lite träning idag, men jag känner mig för lat för det tyvärr. ;)

Nu tänkte jag krypa ner i sängen med min bok istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0