2011-04-12 @ 16:34:56

Det är jättesvårt att äta banan när man kör bil. Det har jag erfarat.

På vägen hem idag kunde jag inte låta bli att snegla lite på min väska, för jag visste att det låg en banan där. Eftersom magens kurrande gjorde mig påmind att jag inte ätit på några timmar funderade jag på om det var värt att försöka äta den ändå. Men det lilla, ringa problemet kvarstod. Det är skitsvårt att köra bil och äta banan samtidigt (det visste jag för jag hade redan hunnit prova för någon vecka sedan. Speciellt svårt är det när man kör i stan). Det är lite av en prioriteringsfråga, känner jag. Hm. Ska jag dra bort det där äckliga snöret från bananen så att jag kan fortsätta äta eller ska jag svänga i rondellen? Ska jag skala ner skalet en liten liten bit till, eller ska jag blinka i korsningen?

Skitsvårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0