2010-10-09 @ 19:36:07

Fyra kaniner är fler än en fågel

 

 



Äntligen fungerar mobilen som vanligt! Så löjligt beroende man kan bli av en iPhone egentligen. Åkte in till Borås en dag och hade planerat att tanka bilen där, så jag tänkte att jag skulle föra över pengar till uttagskontot på plats (med mobilen), men väl framme stelnar jag till. Jordens undergång - var är telefonen? Vad fan ska jag göra nu?! Ska jag åka tillbaka hela vägen?! ..tills jag kom på att det faktiskt går att leva utan en telefon. Tja, en dag. Max.

Här ovan finns ett par bilder från underbara Helsingborg, från näst sista dagen. Det blev ändrade planer, men det kändes bäst att åka hem.

Nä, fan. Who am I kidding?? Jag vill tillbaka nu. :(


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill att du ska stanna :D

2010-10-10 @ 23:01:36
URL: http://extremtoviktigt.blogg.se/
Postat av: Sofia P

Haha, hittade du kaninerna?

2010-10-13 @ 09:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0