2010-02-24 @ 10:13:08

Bättre än helg



Jag har haft det så mysigt dessa tre dagar. Söndag, måndag, tisdag har känts som helg. Nä, bättre. Längtar till sommaren och våra stora planer. =)

Annars är det ganska mycket jäkt i skolan, och jag hänger inte längre med på vilka uppgifter vi har. Men det gör liksom inte så mycket, för det känns som att jag ändå tar det när det kommer. Som att jag iakttar stressen från sidan, tillbakalutad och lugn. En väldigt skön känsla, men å andra sidan kommer det att förändras när verkligheten krockar med mig efter Berlinresan nästa vecka. :P Vid det laget har jag en hel hög med uppgifter som jag behöver ta hand om.

Fast det här är inget man vill läsa om. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0