2010-02-23 @ 08:28:17

Ännu ett snöinlägg

Det är lite lustigt med all snö, egentligen. Det är verkligen inte vad folk förväntade sig..
Igårkväll stod jag och väntade på bussen i S-a för att få åka till T-mo. 18.07 skulle den komma. 18.07 kom och gick. 18.15.. Vad sjutton..? Även 18.20 passerade. 18.45 gick jag därifrån, blå om både tår och kinder. Återvände hem, men tog bilen istället, och påväg mot T-mo passerade jag först en stor plog som låg nere i diket på höger sida. 200 meter därifrån ligger en lastbil obekvämt tillbakalutad mot den stora vall av snö som ligger i diket. Hehe.. Några kilometer därifrån ligger ännu en plog i diket och blinkar förstrött med sina ljus.

Det är alltså kaos, men när jag säger det här så inkluderar det självklart inte inrasade tak, trafikolyckor eller isfläckar och brutna ben, men...

Fyy vad mysig det är med massa snö! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia P

Haha... Jaa, det är hemskt med kaoset på sätt och vis. Men det känns samtidigt nyttigt! Kanske kan svenska folket inse att allt inte är självklart. Och om tio år kommer det här att vara charmigt att prata om. Härligt att någon (du) tycker om snön! Jag hör mest folk som klagar. Man får iof tycka precis vad man vill, men klagandet hjälper ju inte direkt. Jag gillar också snön! Mysigt. Som du säger... :)

2010-02-23 @ 11:53:22
Postat av: Carro

Äntligen någon som håller med! :)

2010-02-23 @ 15:17:37
Postat av: anapanda

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg som håller på tills på onsdag och jag har just bestämt att om jag klår gårdagens besökar-antal så kommer jag inte bara utse EN vinnare, utan TVÅ! Klicka dig in på bloggen för mer information och för att delta i tävlingen :)

Ha en bra dag! ♥

2010-02-23 @ 16:20:22
URL: http://anapanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0