2009-09-15 @ 16:38:12

Wind me up and watch me go

Sitter och matar katten med stekta kantareller, och han tycker att det är skitgott. Tänkte att det kan vara kul att veta.

Börjar bli jobbiga dagar i skolan nu, och man orkar liksom inte med längre. Tror jag börjar bli gammal, hoho. Ja, på min tid, då skolmaten var god och näringsrik, dagarna gick snabbt och då man inte hade tråkigt under lektionerna.. vänta nu. Det låter ju som en annan skola jag gick på innan denna.. Skit också.

Känns bra att vara pessimist nån gång då och då, men det börjar bli lite väl tätt mellan dessa gånger nu. Märks lite här och där. Men nu banne mig.. Ett par dagar till och jag är mig själv igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0