2009-09-04 @ 19:28:21

sushilized

Hade en supermysig kväll tillsammans med O igår. Först var det en massa hemligheter, sen fick jag blunda och till slut satt vi i skenet av tända ljus och åt sushi. Därefter bastu, och det var såå varmt och skönt. (: Behövs när det börjar regna hela dagarna och man måste klä sig i tjocka tröjor för att inte sitta och huttra på lektionerna. Till efterrätt hade han fixat fruktsallad med vaniljgräddglass. Så vi satt där och tjockade oss och trivdes.

På tal om kyla. Nu äntligen har jag fixat en riktig vinterjacka! Visserligen känns den stor och plufsig än så länge, men antar att det bara är för att man gått så lättkladd i ett halvår. Men jag tycker fortfarande att jag skulle beställt xs, för då hade den suttit ännu bättre.


World Class Parkas SEK 895, Jeane Blush - NELLY.COM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0