2009-09-21 @ 13:42:34

Om jag fick leva ett liv till...


Om jag fick leva ett liv till

då skulle jag göra fler misstag nästa gång
jag skulle vilja koppla av mer och vara mjukare
jag skulle vilja vara dummare än jag varit på den här resan
jag skulle vilja ta saker och ting mindre allvarligt

jag skulle vilja ta mer chanser, bestiga fler berg och simma i fler sjöar

jag skulle vilja äta mer glass och mindre bönor
...
...Om jag fick leva en gång till skulle jag packa mindre i väskan.

jag skulle gå barfota tidigare om vårarna och fortsätta med det längre in på höstarna

jag skulle dansa mer, åka mer karusell och plocka fler tusenskönor...

Nadine Stair, 85.




Kommentarer
Postat av: Maruszka

Fina tankar. Jag kanske ska unna mig den där B&J-glassen i alla fall ;)

2009-09-21 @ 17:48:49
URL: http://vilsebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0