2009-09-23 @ 13:25:08

- Me siento bien, sa hon.

 

 

Det är så jag funkar. En kopp te (i vissa fall den största mugg som går att hitta i skåpet) och en av alla de tidningar jag ibland får hem i brevinkastet. Kommer inte ihåg alla namn snart. Och har jag hittat ett favoritte, då ska jag banne mig ha det också. Finns det inte går jag runt som en och annan I-landsproblemare och klagar på att mitt te faktiskt inte finns i skåpet. Och ta skydd om det inte ens finns i affären.
Men idag finns där ingen tidning, utan det är mina spanskapapper som ligger framme istället. Än så länge går det  fint, och jag har ännu inte börjat beklaga mig över provet på fredag, trots att det nog hör till historiens mest omfattande.

När jag känner mig klar sticker jag iväg till papps, men måste erkänna att det känns bra att sitta uppkrupen i soffan med filten om benen när det småduggar och blåser hejvilt därute.


Kommentarer
Postat av: carro

dagens andra i-landsproblem är att jag inte lyckas hitta en klor-resistent (?) bikini som är mindre än storlek 44 :o

2009-09-23 @ 15:16:55
Postat av: my

fin blogg :)

2009-09-23 @ 17:14:37
URL: http://bbaramys.blogg.se/
Postat av: Marika

Tack!



Carro: Haha. Mina håller bra, vet inte nåt om de är klorresistenta eller inte. Har förresten aldrig hört det ordet (ja, förrän i lördags)

2009-09-23 @ 19:54:56
URL: http://agnesjanina.blogg.se/
Postat av: Ina Jacobsen

sv: Tack så mkt :) och finare ska hon bli när manen växer ut och svansen växer till sig. Förra ägare klippte av henne all man :(



Nu ska jag gå och koka mig lite te för jag blev såå sugen när ja såg ditt inlägg...



Ha en trevlig dag!

Kram Ina

2009-09-24 @ 08:54:37
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0