2009-10-08 @ 10:33:20

Issues

Det känns lite onödigt, men på ett sätt så (o)viktigt. Satt och förklarade för oliver imorse vid frukosten hur min 'nya' mobil kan vara så frustrerande ibland. Försökte med inlevelse beskriva hur irriterad jag blev på den igårkväll, och att den gamla var såå mycket bättre. För om jag nu säljer den här, och skaffar en likadan som jag hade innan (den blev stulen, förstår du), då skulle ju världen bli så mycket bättre! Eller hur? Stackars O var ju tvungen att lyssna på det här, men kom ändå med massa stöttning, eller vad man nu kan kalla det.
När jag till slut suckade och sa att jag börjar leta efter I-landsproblem såg han lite gladare ut. Äntligen fattar hon själv, typ.

Hur som helst.

Kalla mig onödig, men jag ska banne mig gå till botten med det här.
Vem vill ha en mobil?


Kommentarer
Postat av: Anette

Du med dina anteckningar.. Du är med mobiler som mamma är med väskor. Orka! =)

2009-10-08 @ 14:05:26
Postat av: Marika

Kan inte hjälpas. :P

2009-10-09 @ 11:18:10
URL: http://agnesjanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0