2009-11-25 @ 14:58:24

Regen, regen auf allen Wegen

Förstår inte riktigt det här med vädret. Vi spelar inte riktigt i samma lag, vi två. Så fort jag har planer på att vara utomhus, i detta fall motionera en häst, så börjar det regna. Det regnar inte när man ska kolla på film och bara vill ligga slängd i soffan hela dagen. Det ska absolut regna när det är ljust, och så fort det blir mörkt håller det upp. Nästan alltid.
Det blåser så att man välter omkull på grund av de 2x2 mm breda klackar man balanserar på. Nä, men det är faktiskt inte så farligt som det låter. Önskade dock hela morgonen att jag tagit på mig mina ughs eller liknande, de har lite mer ytkontakt med marken, om man säger så.

Nu ska jag göra lite nytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0