2009-05-10 @ 20:00:57

Senaste gången...

Du rökte: röker inte
Du snusade: kommer aldrig att testa. Uh
Du färgade håret: Ett par veckor sen
Du grät: idag
Du tränade: En månad sedan...
Du solade solarium: fyra veckor sen, tror jag
Du skällde på någon: idag, eller igår
Du var utomlands: förra sommaren
Du duschade: Igår tror jag
Du köpte nya kläder: Fredags!
Du åkte buss: fredags till skolan
Du åkte taxi: oj. Förra sommaren, tror jag
Du åkte tåg: två år sen? :P
Du smsade någon: ett bra tag sen. Är för lat för att ladda på igen
Du ringde någon: förra veckan
Du campade med någon: aldrig campat

JUST NU:
Låt: Ingen alls
Humör: lite seg, men annars mår jag bra
Klädsel: mjukis från topp till tå
Smink: Inget!
Frisyr: uppsatt
Plats: Olivers place
Väder: varken sol eller mulet

Kommentarer
Postat av: Besiana

Hejhej! :)

jag har en tävling på min blogg just nu, Veckans blogg är det - om du vill vara med och tävla, gå in och kommentera varför just du ska bli veckans blogg i inlägget "veckans blogg" :D

2009-05-10 @ 21:05:02
URL: http://besianamavraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0