2009-06-09 @ 20:36:21

Nyttig

Trött hela dagen trots att jag inte gick och la mig alltför sent igår. Jag och Oliver kollade bara på film tills... rätt sent. Men ändå. Jag tror faktiskt att jag är trött på grund av min.. vad ska jag kalla det? Onyttiga mat? Ja, just det. En halv Ben & Jerrys Chocolate Fudge Brownie och en påse naturgodis (som faktiskt inte är så naturligt ändå) blev det igår till filmen Accepted. Det är sant, så sant att kroppen tar illa upp och man blir trött och bla.... Därför ska jag äta good stuff. Det är ju lätt att säga o så, men vi får se. Huhu.



Och ja, jag får väl bjuda på en och annan balbild så snart jag lagt in dem.

Kommentarer
Postat av: Kungen

Ludde har gått varm om den filmen ganska länge nu. Lite roligt i slutet när han spränger bilen med tanken

2009-06-09 @ 23:52:58
Postat av: Marika

Jo, den filmen är rätt kul. Lite mysko vissa stunder dock :P

2009-06-10 @ 22:31:56
URL: http://agnesjanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0