2009-06-26 @ 09:19:07

Jag förstår mig inte på folk

Jag har ingen mobil längre.. Uff. Råkade lämna kvar den i datorsalen på körskolan, och efter en halvtimme kom jag rusandes tillbaka och då var den redan borta. Jag blir så arg och ledsen när folk gör så. Jag menar.. Kom igen. Var lite hederliga och iallafall lämna den till disken som är tio meter bort. Men nej, ingen inlämnad mobil och ingen som svarar på den heller. Ok, det var det. Hade allt personligt i den. Flera hundra bilder, anteckningar, alla telefonnummer och nu är allt borta. Har iallafall spärrat nummret, så det kommer jag att behålla. Ska nog spärra hela mobilen också hos polisen.
Eftersom jag trivdes så med den, så vill jag nog ha en likadan. :P Kalla mig konservativ, men den var fan perfekt för mig. Spara ihop till ytterligare fyra tusen? Tja, det får väl gå då.


Kommentarer
Postat av: Edit

Jävligt dålig stil :O

2009-06-26 @ 11:01:05
URL: http://ewilson.blogg.se/
Postat av: Sandra

:(

2009-06-26 @ 14:59:36
URL: http://saaandralin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0