2009-01-04 @ 16:33:10

Lämna tillbaka min pensel.

Jag har alltid påpekat att "det måste verkligen vara svårt att tappa bort saker i en lägenhet". Letar man efter någonting lär man ju hitta det förr eller senare, för utrymmet är ju inte så stort. Vad kan det vara? 60 kvm? 70? Ok, denna är ju strax över 80, men ändå.. Jag hittar inte min pensel! Hur svårt kan det vara? Tanken om att penseln verkligen finns någonstans i lägenheten har etsat sig fast i mitt huvud, och jag kan inte sluta fundera på var sjutton jag kan ha lagt den. Den befinner sig dessvärre inte där den ska vara.

Mitt rum ser mer och mer ut som ett rum nu. Känns bra. Köpte grejer på IKEA igår, till exempel. 'Snodde' min pall (som stått hos pappa hela tiden) idag också. Vet inte riktigt var jag ska ställa den, men huvudsaken är att den är här. Ehe.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0