2009-01-26 @ 17:42:05

Schule schwänzen?

Det är så kallt i skolan att jag satte mig i sängen med en filt om mig så fort jag kom hem. Måndagar är värst. Lektioner från 8 till 16. Hu. Men sista flyttades till imorgon, så jag fick åka hem lite tidigare. (:
Jag känner inte för att gå på UKM-mötet imorgon. Tyvärr. Men jag tänker göra det ändå. Tyvärr. Ska jag stå på scen inför... 150 pers (?), så bör jag faktiskt veta vad jag ska säga. Det känns bäst så. Men jag hade föredragit att åka in till stan för att köpa badkläder, för simskolan drar igång på lördag igen. Kl 7.30. Å, och jag som inte njöt tillräckligt mycket av förra lördagen. Min sista lördag-sovmorgon på ett tag. Jag måste få byta plats, för det känns som om jag håller på att tappa armar av alla "tummen ner, ut, gräv en grop och fram, tummen ner...", och mina ben av alla "böj, vinkla, sparka ut och ihop, böj...". Det lustiga är att samma barn ofta kommer tillbaka gång efter gång. Aja, lite mer lön skadar inte. ;)

Körkort. Snart. I. Min. Hand. Nästan snart...



Nej, jag har ingen q-knapp. Det beror på min fantastiskt intellektuella biff till katt.
Ska läsa lite trafikant om en stund, men först ska jag be Oliver hämta mig... :P
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0