2009-01-28 @ 15:17:32

Mo(tiva)tion

Hur ska jag kunna få motivationen att röra på mig när jag fryser som en jävla get? Imorgon vankas Afropower. Vad det är? Hum. Vet knappt själv.
Efter att ha haft ett intag på socker som överskrider mitt dagliga behov, känner jag att det få vara nog. Härmed ska jag låta bli socker och annat töntigt, samt börja använda mitt gymkort lite mer. Det ska vara utslitet! Mm, Yasse skulle vara stolt över mig om hon såg vad jag skrev. Haha.
Gymkortet fungerar ju inte riktigt som det ska. Det hade blivit avmagnetiserat eller nåt av en konstig orsak, och grejen är att jag inte vet var eller när det händer. Andra kortet, nämligen.
Huh.
Har faktiskt skippat brödet de senaste dagarna, och det har gått finfint. Anledningen är att jag har haft konstiga Bauchschmerzen ibland. Efter lite snack om det kom vi på att det kanske var bröd som fixade det, och hittills kan det faktiskt vara mycket möjligt. Men mjöl kan jag käka utan problem.


Ok, nu ska jag sätta mig o plugga. På riktigt. Kanske.
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0