2009-01-24 @ 11:38:12

Sol, någon?

Börjat morgonen med väckarklockssignal, frukost, prat med mamma och en, för ovanlighetens skull, gosig Tobbi. Han brukar inte alls vara mysig nuförtiden, utan det hände bara när han var liten och oskyldig. Han joina mig, tillsammans med sin elefant, nu när jag sitter på golvet med datorn. Den brukar ligga bredvid honom, och när han bestämmer sig för att ligga på en annan plats eller hitta på något annat, tar han den i munnen och traskar iväg. Elefanten brukar dessutom vara det enda alternativet för att få ut katten ur mitt rum..



Min mattebok ligger i väskan. Väskan ligger inte alls långt ifrån mig. Skit också.

Ska snart dra iväg till papps, men måste ladda på mobilen med lite pengar först. Kommer inte ihåg när jag hade pengar på den senast.. Höh.

Helsingborg är nästan fixat, för övrigt. Det ska bli supermysigt. Senast vi var där var det jättekallt och blåsigt, eftersom lägenheten ligger precis vid havet. Ska kanske berätta att det är Olivers mormor och morfar som äger den, men eftersom de bor i Florida så har de det liiiite varmare än här... Jag ska banne mig också bo där nån gång, om det så bara är för någon vecka.

Näpp, nu ska jag dra iväg. Have a nice day.
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0