2009-02-17 @ 16:46:12

Sheer Cover - resultat

Fick mitt paket från Sheer Cover idag. Stack direkt och hämtade det från bussen, haha.
Det innehöll bland annat 2 mineral foundations i två olika nyanser, mascara, concealer, olika borstar, palett med bland annat lipgloss, highlighter och eyeliner samt återfuktande ansiktscreme och rengöringstvål. Najs, tänkte jag och testade det (så klart!).
Först gäller det att rengöra hyn ordentligt och sedan återfukta den.
Drog först på med concealern, och blev helnöjd. Täcker superbra och finns i två nyanser så att man lätt kan blanda själv.
Sedan borstar man på foundation. Provade först den ljusaste, men den täckte inte särskilt bra tyckte jag, så jag valde den lite mörkare. Deras foundation är 100% naturlig och av mineraler, så den täcker alltså bra och det känns inte som om man har något smink i ansiktet alls.
Fick med en mascara också och den visade sig vara superbra. Klumpar inte alls, sitter ok och smetar inte ihop fransarna.
Vad mer kan jag säga...? Det enda som var lite tråkigt är att borstarna "fäller" lite, men antar att det bara är i början som de gör det.
Jag är helnöjd - it's definately a keeper.

Mascara - turned out to be super


Sheer Cover mineral foundation


Concealer

Ska nu fortsätta med skolarbete, därefter ska jag nog plugga och sen ska jag göra läxor. Efter läxorna
ska jag skriva inlämning, efter det blir det skolarbete och sist så ska jag förhoppningsvis plugga. Argh... :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0