2009-02-03 @ 16:42:17

Mys

Vi hade mys igårkväll, jag och Oliver. Popcorn, chips, dip, lite godis... Ja, tjockiskväll då. Och filmen The Condemned (hatar den filmen från och med nu). Dippen hade jag stående på nattduksbordet, och skålen med popcorn och chips i sängen. Hm, tänkte jag. Vad bra det vore om dippen stod nära chipsen. Yes. Så jag tog tag om dipskålen och vips åkte den ur händerna på mig rakt ner på golvet. (Min väska låg bara en halv centimeter därifrån, men den klarade sig oskadd. Puh.) Samtidigt som jag i slow motion försökte hindra dippen att hällas ut ur skålen, stötte jag av ren chock till chipsskålen med foten, och PLÖTSLIGT hade vi både popcorn, chips och dip i hela rummet. Mmm.


Kvällen slutade dessutom med att jag förbannade filmregissören för att han gjort en så fruktansvärt sjuk film, där de dödsdömda personerna i den skulle döda varandra för att få kunna bli frisläppta.

Nu ska jag dra iväg på möte. Ha det bra. :*

Kommentarer
Postat av: Pälski

hahaha.. chips bädd ^^ jag tyckte filmen var bra (: och du var ännu bättre ;)

2009-02-03 @ 18:53:26
URL: http://oliver.dufix.se
Postat av: Marika

Haha. Yes, men sen var det ju inte du som hoppade till varje gång någon blev misshandlad heller. /: :P

2009-02-03 @ 21:17:49
URL: http://agnesjanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0