2009-02-27 @ 22:02:33

Cleaning out my closet

Yes. Jag har faktiskt - hör och häpna - städat i mitt rum. Har hållit på ett bra tag men ändå ser det bara lite bättre ut. Jag har nämligen en tendens till... hur ska jag uttrycka mig.. SLÄNGA RUNT mina kläder i jättelika oidentifierbara högar som täcker mina möbler. Ibland skulle man nästan kunna tro att jag inte har några möbler alls på mitt rum, utan bara råkat bilda en lite för stor klädhög. Och grejen är att jag ständigt har brist på kläder... A, lite konstigt är det. Men jag har iallafall lyckats lokalisera mina mest användbara grejer och placerat dem på smarta ställen, så att tex katten inte kommer åt dem eftersom han så gärna vill dra ner allting i golvet. Hoho.

Var inte med på idrotten idag pga förkylningen, och usch så tråkigt det var. Hade lika gärna kunnat vara med. Nu funderar jag på allvar att kanske börja dansa, eftersom det var så himla kul då jag höll på med det senast. Gärna tillbaka till street, men en blandning skulle också sitta fint.

Nu ska jag snart sova, för imorgon är det tidigt upp till jobbet som gäller. :*
Och förresten. Jag kan faktiskt hålla ordning på rummet. Det är bara ibland det bildas högar..

Kommentarer
Postat av: karolina

jag vill med börja dansa :D vi dansar redan lite olika danser på estetisk verksamhet, en salig blandning ^^ bland annat street ^^ men jag vill lära mig samba, salsa, mambo och allt vad dem latinamerikanska danserna heter :D

2009-03-01 @ 02:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0