2009-02-17 @ 18:59:53

BAM!

Sitter och nöter på mitt tangentbord (soffbordet med för den delen eftersom jag har två bärbara datorer som ligger och värmer ytan på det...). Skriver skolskit.

Trodde att jag skulle få hjärtat i halsgropen när jag, efter att ha stökat runt lite i mitt rum, tänkte sätta mig på sängkanten och dra fram datorn för att skriva. Har en sängram som håller upp hela sängen, typ resårbotten eller vad det nu heter, och denna måste på något sätt ha lossnat i kanterna där den håller ihop, för när jag satte mig med min tjocka bak på kanten så åkte halva sängen ner i golvet. BAM! Herregud, det var ett starkt bevis på att mina kläder börjar bli liiite för tajta för mig.
Jag satte mig i soffan i stället, för det finns inte en chans i världen att jag rubbar den stora, tunga grejen själv. Är nämligen ensam hemma, så jag får väl vänta på att någon kommer hit och hjälper mig. Haha. Pinsamt.

Blev för övrigt glad idag. Ok, lite gladare än vanligt då.
Visade sig att jag ändå kommer att få gå på Göteborg Horse Show i helgen. Och ja, jag tycker att det är kul, annars skulle jag inte vilja gå.
Beställde aldrig biljetter, för dels så var jag lat, men jag var även sent ute. Skit, tänkte jag då.
Men se som det gick. :P Min mammas polare hade fått biljetter, eller nåt sånt, och hon hade tydligen inte tänkt gå, så tur för henne att hon känner mig, annars hade hon väl fått tråka på en läktare och tittat på hästskit hela dagen.

:D

Ok, nu ska jag fortsätta plugga. Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0