2008-12-26 @ 21:37:49

Jesus ligger i sin krubba, här får du en bandyklubba.

Vi skulle ju inte köpa särskilt många julklappar, men det blev ett par ändå. Papps kom över och fikade med oss på julafton, och det var mysigt.

Julrim till syrrans presentkort på Body shop från mig:
"Kanske en inte så personlig sak,
men nu kan du välja efter egen smak."

Julrim till mammas ugnsform från mig:
"En kompis att ha i varmt och hett,
hoppas du slipper fastbränt fett."

Julrim till syrrans ånggrej (nån sorts sil man kan ånga grönsaker i..) från mig:
"Hoppas att denna din smak fångar,
för imorgon kanske du står där och ångar."

Julrim till mammas ansiktskräm från mig:
"Efter att du hela året fått slita och lida pin,
förtjänar du att få känna dig lite fin."

En av grejerna pappa fick var choklad:
"När du skakar på denna kartong
vet du nog vad som är på gång." 

Imorgon är det barnvaktande som gäller, och senare på dagen åker jag in till Borås och shoppar arslet av mig (jo minsann, du hörde rätt).
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0