2011-03-23 @ 18:35:14

230311


Slutade jobbet vid två och steg ut i dagsljuset. Gick och log brett hela vägen till bilen, låste upp den, satte mig tillrätta, startar, backar och.. den stendör. Sen är det inte mycket liv jag får i den, och det får inte heller den snälla mannen från Servicekontoret som råkade köra förbi och som jag blockerade vägen för precis när bilen började strejka. Därefter försökte bärgningsbilsmannen (?) få liv i den. Sekunderna senare iaktar jag bilen från stående fot när den lämnar mig, sakta snålskjutsandes på ett flak genom staden.

Det var det, det.

Men nu jag är hemma och har precis njutit av mitt obligatoriska kvällste och ananas. Nu är det nästan bra igen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0