2011-01-14 @ 14:55:26

140111 / Presentera mig själv.

Jag och Carro har ju redan likadana väskor, så då gör det säkert inget om jag snor hennes lista också.

Presentera mig själv.
Min första kärlek.
Vad är kärlek för mig.
Min bästa vän.
Mina syskon.
I min handväska.
Min födelsedag.
Det här får mig att må bra.
Det här får mig att gråta.
Mina rädslor.
Min favoritplats på jorden.
Det här saknar jag.
Mitt rum.
Mina favoritsaker.
Min inspiration.


Mitt namn är Marika Agnes Janina (därav bloggnamnet). Jag är hälften polsk och hälften svensk men har en förkärlek till Polen, främst på grund av människorna men också på grund av atmosfären som är en helt annan än i Sverige. Jag kan vara ganska blyg med nya människor och behöver lära känna innan jag får förtroende för någon. Jag är en äkta morgonmänniska som föredrar att gå upp tidigt framför att gå och lägga sig sent, så för att toppa det älskar jag frukost. Det händer ibland att frukost är det sista jag hinner tänka innan jag somnar, så då förstår ni nog hur det ligger till. Något annat jag håller kärt är djur, familjen och vänner, förstås. Min svaga sida omfattar choklad och shopping, men även sena biokvällar och mysiga middagar tillsammans med pojkvännen.
I framtiden vill jag gärna studera, men på grund av att jag alltid har så svårt att välja mellan saker, så även studier, så behöver jag en stund på mig för att komma fram till vad jag vill arbeta med. Hälsa och kost intresserar mig väldigt mycket och kan möjligtvis vara ett alternativ.

Kommentarer
Postat av: ModelBea

Vad kul att du var med i Dagens blogg så att jag kunde hitta dig! Dagens bloggar är nu uppe, se om det var du som vann!



Ifall du inte hade lyckan med dig den här gången så kanske den kommer idag, länken nedan är till Vinnar och det nya anmälningsinlägget :)



http://modelbea.blogg.se/2011/january/dagens-bloggar-2.html



Kram Bea

2011-01-15 @ 09:23:08
URL: http://modelbea.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag har en dagens blogg tävling, skulle vara roligt om just du ville anmäla dig:D länk finns här under:

http://liborius.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-8.html#comment

2011-01-15 @ 10:44:52
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Var gärna med i VECKANS BLOGG, vinnaren blir länkad i ett inlägg om dagen i en HEL vecka! Kram!

2011-01-15 @ 13:30:16
URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0