2011-01-05 @ 16:23:20

Tjejproblem nummer 1


Nu är det konstaterat. Förr trodde jag att jag hade alldeles för lite plats för mina kläder, och att det var därför det alltid låg en massa framme, men nu har jag insett.. Jag har sjukt mycket kläder. Var tvungen att lägga iordning 10 tröjor som låg på hög (en av fem högar, typ) och insåg att jag bara använt de flesta ett fåtal gånger. Sen till kjolarna.. hallå, jag använder inte ens kjolar! Och lådan med toppar och linnen sen. Jag gräver och gräver men hittar inget jag gillar, så varför sjutton sparar man på allt? Tja, jag skulle ju kunna göra mig av med..

Eller, nej förresten.. Jag behöver en större garderob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0