2011-01-21 @ 23:07:52

Att fördriva tiden



Efter ett tveksamt nödvändigt möte på AMS hade jag ett hål på drygt fem timmar innan vi skulle flytta hästarna till ett annat stall. Fast besluten om att inte åka hem för att sedan vända och åka tillbaka in till stan igen, så fördrev jag tiden så gott jag kunde. Det blev lunch på Café Viskan tillsammans med sista kapitlen i min bok, rundtur på stan och därefter ytterligare en paus med cappuccino på ett annat café. Tillsammans med en ny bok som jag precis hade inhandlat. Som jag sedan lämnade tillbaka.. Men säg inget. Vi matchade inte helt enkelt.

Det blev så mycket kring flytten av hästarna - min bröt seriöst nästan benen på grund av istäckta vägar och sedan började det regna is - så nu är jag helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0