2011-01-19 @ 16:53:12

190111 / Mina syskon.

Presentera mig själv.
Min första kärlek.
Vad är kärlek för mig.

Min bästa vän.
Mina syskon.
I min handväska.
Min födelsedag.
Det här får mig att må bra.
Det här får mig att gråta.
Mina rädslor.
Min favoritplats på jorden.
Det här saknar jag.
Mitt rum.
Mina favoritsaker.
Min inspiration.

Eftersom alla de foton jag tänkte använda mig av idag är på en helt annan dator, så hoppar jag lite i ordningen och tar inlägget om vännerna nästa gång.

Jag har bara en syster, eller bara.. Hon räcker till och lite till. Jag har alltid upplevt Anette som en sån där typisk storasyster som man när som helst kan luta sig mot för att få stöd eller bolla idéer. Utan henne hade jag varit totalt vilse i många situationer, men tack vare att hon alltid är max ett telefonsamtal bort så kan jag alltid ringa och förtvivlat utbrista "hur ska jag göra nu?!", vare sig det handlar om vilken buss man ska ta eller hur man säger upp sig på ett jobb.. (eh.. haha, japp.). Aldrig har jag fått en suck eller klagande till svar. Aldrig. Jag har dessutom många gånger upplevt att jag fått gå i hennes fotspår eftersom hon "redan varit med om det", vilket kan vara både till fördel eller nackdel för mig, beroende på hur man ser det. Jag vet att hon många gånger fått stå ut med "lillsyrran" och hennes diverse vredesutbrott, ihopknycklade tvålar, smygande på rummet när hon försökte vara ifred med sina kompisar... Jag är inte säker på hur hon ser mig, men jag vet iallafall att jag inte hade varit den jag är utan henne.

Jag älskar dig syster.

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh, lillasyster! Jag älskar dig med!

2011-01-22 @ 15:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0