2011-02-11 @ 21:39:29

Vackra kuddar, fina glas och andra onödigheter


Det finns så mycket fina grejer jag vill köpa! Det senaste är heminredning, så glöm kläder och såna grejer. Prylar för hemmet är det senaste, hehe. Köpte vinglas häromveckan, och häromdagen skaffade jag fyra små glas från Åhléns. De heter Bodega, rymmer 2,2 dl och är av härdat glas och ugnsfasta.

När jag ser folk som köper vackra kuddar, fina fat och mysiga prydnader hela dagarna så är det väl inte så konstigt om det smittar av sig? Åh, dessutom var det en tjej som köpte ett himla vackert margaritaglas och jag blev så påverkad att jag funderade på att köpa ett till mig själv. Men sen kom jag på.. vad sjutton ska jag ha det till? Jag dricker ju aldrig margaritas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0